Subject: Radoon
From: "Tauno Suits" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Natalja Šubina <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 13:23:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun sooviga saada Teiepolset hinnangut raadioreklaamile, milles
soovime hoiatada inimesi radooni leviku eest Lõuna-Eestis. Suhtlesin ka
telefonis Natalja Subinaga, kes palus saata mail.

Saadan teksti kuidas radoonilevikut tõkestavaid materjale soovime raadios
reklaamida. Ühtlasi ka kliimaministeeriumi lingi, kus nad ohust
teavitavad.

https://kliimaministeerium.ee/radoon

Eesti pinnase radooniriski kaart (egt.ee)
<https://gis.egt.ee/portal/apps/experiencebuilder/experience/?id=f4363bc3b
ae34fe19e04458dc875375e>

Reklaam

Tähelepanu koduehitaja!

Kas teadsid, et mürgine radoongaas on Lõuna-Eestis laialt levinud ja on
ohtlik teie tervisele.

Radoon on maa seest tulev looduslik radioaktiivne gaas, mis tekitab
kopsuvähki.

Ehitad maja või suvilat, kaitse ennast mürgise gaasi eest.

Nordfix-i valikust leiad kõik vajalikud ehitusmaterjalid radooni
tõkestamiseks.

Külasta meie esindust Tartus Ringtee 26 ja küsi oma projektile sobiv
pakkumine.

Jään teiepoolset kiiret tagasisdet ootama !

Lugupidamisega /Best regards,

Tauno Suits

Juhatuse liige

NORDFIX OÜ
Ringtee 26, Tartu 50105

Tel: +372 56 676 950

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.nordfix.ee/> www.nordfix.ee